10 mars 2008

Nu finns vi här!

För alla er som undrar vad jag gör hela dagarna i väntan på att bebisen ska komma så ska jag tala om det för er! Jag syr! I helgen har det blivit ett lapptäcke och kuddar till bebisens rum!

Nu saknas bara vit fleece som jag sy på baksidan men det verkar vara mycket svårare än trott att få tag på..




Min mamma som snart ska bli mormor för första gången är väldigt duktig på att sticka. Hon har gjort en otroligt fin tröja till sitt kommande barnbarn!



Kolla in lappen som hon sytt i tröjan!


Idag var vi hos barnmorskan igen. Allt såg bra ut och bebisens huvud har sjunkit lite till nu, så förhoppningsvis är det nära nu! Nu längtar vi väldigt mycket efter att få hålla vårt barn! ♥♥

4 kommentarer:

Blogger IKT i min vardag sa...

Hej!
Så underbart med en liten bebis :-)och så fint du gjort i barnkammaren.
Min son är född den 11/3 för 4 år sedan så imorgon har den lilla älsklingen födelsedag! Såg att ni oxå var Boråsare förresten...:-)

Lycka till!

Hälsningar Linda

10 mars 2008 kl. 18:47  
Anonymous Anonym sa...

Det är väl ingen idé att säga att du ska ta det lugnt och njuta de sista dagarna:-)
Tänker på er och hoppas vi kan ses till helgen när jag och Asta kommer ner till Borås. kramar

10 mars 2008 kl. 19:17  
Blogger Jes/Vita villa vila sa...

Å så ljuvligt att gå i väntans tider!!! Härliga bilder & vilken underbar tröja mormor har stickat. Lapptäcket är ju också helt fantastiskt!

Tack för besöket & dina rara ord ☺
Kudden, Always kiss me goodnight är köpt på Kid Hemtextil för ca 6 månader sedan. Kid hade sin butik i Plantagen i Norrköping men är nu stängd tills vidare (de letar andra lokaler om jag fattade allt rätt) Lycka till!

Kram! Jes ♥

10 mars 2008 kl. 19:36  
Anonymous Anonym sa...

hej. hittade den här fina sidan. jätteroligt att läsa om vad som händer. ja vet det var tusen år sen. det kändes verkligen när jag läste här familj och allt. jag önskar er alla lycka med barnafödandet nu. kram anna karin

11 mars 2008 kl. 11:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida