13 mars 2008

Rea!

Jag älskar att fynda! Idag firar Skattkammaren här i Borås ett år och passar då på att ha en massa fina erbjudanden i sin härliga butik!

Jag har länge titta på påslakanset från Liten jag men tyckt att det är lite för dyra.. Idag köpte jag två stycken för 100 kronor styck! Är så nöjd!!


Sen sålde de även ut en massa fina bodys som i vanliga fall ligger mellan 179-198 kronor för 50 kronor styck så jag passade på att köpa tre stycken.


Som ni förstår med tanke på att jag skriver här så är bebisen fortfarande kvar i magen. Det verkar som att den trivs ganska bra där :-) Så - det är inte så mycket att göra än att vänta och se när den vill komma ut till oss som längtar efter den!

Kram Marléne

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida